Monday 13 June 2011

DuGaaN iDoP

MasyaAllah.. hanya tuhan ja tao ape yg brlaku, ape yg ku rase..
sy mahu brubah. kerna tu lah jln trbaek tok ubat haty sy yg plbagai dugaan. wahai kaum adam brsyukur lah anda setiap hari boleh mengadap kitab Allah. Al-Quran lah boleh lapang kan dada kita. sbb ape sy ckp cmtue sbb sy sudah merasakan nya. subhanAllah., hebat nya kitab Allah kan... saya perlu pikir kan tanggungjawab saya sebagai anak, dan pelajar. jangan lalai Nabilah, ni semua untuk masa depan awak. sal kapel yar, oh man tidak perlu lah.. saya tidak mahu pokok pisang berbuah dua kali. cukup lah yang lepas yang sudah terjadi,jadi pengajaran. memang perit dan susah nak lupakan walaupun tidak kapel. saya nak hapuskan rase,perasaan ini, tapi tidak boleh., nape3... sekarang ni saya ase serbak. kalau macam ni susah lah.saya tak kuat.saya perlukan seseorang tuk saya luah kan. can u help me, i'm really3 want help from u to talk.. :'(
Jagalah maruah, ibu ayah, dan adeq-beradik. jangan memalukan mereka. saya harap saya boleh berubah sikap malas belajar saya ini. saya mahu berjaya. orang lain boleh buat kenapa awak tak boleh buat.. kuat kan lah semangat.

No comments:

Post a Comment